MS Windows
briani 27239
IE
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 08:45

davs

jeg har prøvet at ryde op efter en anden "hjælper" og hjælpe noget familie.
På deres internet explore er de nødtil at tast et password hver gang de gå
til et web site de ikke har været på før.

jeg kan ikke finde der hvor jeg slå det fra. noget truste site ting.

mvh

lom

Fra : ///M

Dato : 04-08-05 09:22

kigj wrote:
> [...]
> familie. På deres internet explore er de nødtil at tast et password
> hver gang de gå til et web site de ikke har været på før.

Password? Hvilken form for password? Snakker vi login til et bestemt website
som fx. en netbank, eller ISP-adgang eller password for det der børnefilter?

///M

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 10:47

hej

nej det er noget med truest site.
så hvis man ikke tidigere har været på eks TV2.dk så bliver promte for et
password
helt tydligt noget hjemme oprette. hvis du acceptere dette for altid så fint
nok, så vil du måske på DR.dk
samme tur igen. og den kan jo blive til rigtigt mange site

mvh

lars

Fra : ///M

Dato : 04-08-05 12:27

lars madsen wrote:
> [...]
> så fint nok, så vil du måske på DR.dk
> samme tur igen. og den kan jo blive til rigtigt mange site

Jeg tror det er det der "børnefilter", helt nøjagtigt kaldet "Content
Advisor" - det er så vidt jeg kan se det eneste der kan afkræve password for
sites. Kig under Tools - Internet Options - Content
Prøv at slå det fra, hvis det da er det, der er aktivt.

///M