MS Windows
briani 27239
Filter til nettet
Fra : Peter

Dato : 03-08-05 21:33

Hejsa

Nogen der kender et program der kan sørge for at ens børn ikke sidder og
surfer helt hæmningsløst og kigger på diverse sider?

Jeg har prøvet med IProtectYou og den virker faktisk rimmelig godt men der
er lidt for hysterisk. Når vi åbner vores startside eller går ind på tv2.dk
dukker den op.

Det jeg mangler er et program der ligger i baggrunden og kun dukker op og
stopper hvis man kommer ind på crack, porno sider ect?

Peter

Fra : Max

Dato : 03-08-05 21:46

Hej Peter

> Nogen der kender et program der kan sørge for at ens børn ikke sidder og
> surfer helt hæmningsløst og kigger på diverse sider?

Det eneste der virker i længden er almindelig opdragelse.

Mvh Max

Fra : Christoffer

Dato : 03-08-05 21:59

"Peter" <diverse@mail.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet med IProtectYou og den virker faktisk rimmelig godt men der
> er lidt for hysterisk. Når vi åbner vores startside eller går ind på
Ellers er der jo browserens egen..
Tryk på fanen "Funktioner" -> "Internetindstilinger" -> "Indhold" tryk på
"aktiver" under "Klassifikationsfilter"

--
Christoffer

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-08-05 22:08

http://www.accessproxy.dk

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.