MS Windows
briani 27239
Hvordan fjernes windows messenger effektiv~
Fra : Gaffa

Dato : 03-08-05 19:31

Uanset at jeg har fjernet fluebenet i msconfig så starter 'windows
messenger' ufortrødent hver gang.

Hvordan fjerner jeg effektivt 'windows messenger' fra min windows xp ?

hilsen
Gaffa

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-08-05 20:06

Den 03-08-05 20.31 skrev Gaffa følgende:

> Hvordan fjerner jeg effektivt 'windows messenger' fra min windows xp ?

Prøv i stedet:
Klik på Start => Højreklik på Denne computer => Administrer => Tjenester
og programmer => Tjenester => dobbeltklik på Messenger => vælg
Deaktiveret ud for Starttype.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-08-05 21:04

Kim Ludvigsen skrev:

> Klik på Start => Højreklik på Denne computer => Administrer =>
> Tjenester og programmer => Tjenester => dobbeltklik på Messenger
> => vælg Deaktiveret ud for Starttype.

Det er tjenesten Messenger, man stopper dér. Ikke Windows Messenger.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-08-05 21:19

Den 03-08-05 22.03 skrev Thomas G. Madsen følgende:

> Det er tjenesten Messenger, man stopper dér. Ikke Windows Messenger.

Ok, jeg troede, den hed MSN Messenger, og at Windows Messenger var
tjenesten Messenger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-08-05 19:47

Kim Ludvigsen skrev:

> Ok, jeg troede, den hed MSN Messenger, og at Windows Messenger var
> tjenesten Messenger.

Windows Messenger, MSN Messenger og tjenesten Messenger er tre
forskellige ting, for lige at gøre forvirringen komplet på ægte
Microsoft-manér :)

<http://www.mess.be/msnmessengerfaq/idx/18/013/Basic__Various/article/Whats_the_difference_between_MSN_Messenger_and_Windows_Messenger.html>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Skipper

Dato : 03-08-05 20:10

"Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjerner jeg effektivt 'windows messenger' fra min windows xp ?

Download dette script:
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm
Og kør det. - Det fjerner alt

Skipper

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 21:33

> Hvordan fjerner jeg effektivt 'windows messenger' fra min windows xp ?

Tjaa, fjerne den har jeg ikke kunnet, men få den til at blive kan jeg.

Jeg fandt ud af at hvis opdaterede maskinen med samtlig opdateringer til
windows, installerede den selvstændige MSN messenger. Herefter fjernede den
gamle Windows messenger i kontrolpanel, plus fjernede diverse flueben i
outlook Express osv. på at den ikke skulle starte. Ja så starter MSN
messenger istedet. Den fortæller du bare at du gerne vil være fri og
voilá.......Væk er det, intet starter og der er ikke noget der sløver
Outlook Express, som det ellers har gjort når jeg har fjernet den i
reg-databasen.

Hmm...det var sgu en kluntet omgang, men det virker som sagt.

Mvh
Jan Rysz

Fra : John

Dato : 03-08-05 21:48

"Rysz ( 8900 )" <rysz(snabela)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse

> Hmm...det var sgu en kluntet omgang

Hehe, ja, det var det da vist...:)

Lavasoft har et par gode og gratis Ad-Aware plug-ins: Messenger-Control samt
OE-W Messengerctrl.

Find dem her:
http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

Mvh John

Fra : John

Dato : 03-08-05 21:33

"Gaffa" skrev i en meddelelse

> Hvordan fjerner jeg effektivt 'windows messenger' fra min windows xp ?

Er du sikker på, du vil...? Måske med denne gratis hjælper:
http://majorgeeks.com/download4324.html

Den 'bløde landing':

I kontrolpanel, gå til tilføj fjern programmer, vælg 'tilføj fjern windows
komponenter', og fjern flueben i windows messenger. Let, elegant og
smertefrit...:)

Mvh John

Fra : Kim

Dato : 07-08-05 14:50

"Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> skrev
> Uanset at jeg har fjernet fluebenet i msconfig så starter 'windows
> messenger' ufortrødent hver gang.
>
> Hvordan fjerner jeg effektivt 'windows messenger' fra min windows xp ?

Det alle de andre har skrevet har jeg næsten
prøvet alle sammen og det er sjældent de virker
ordentlig, samt dybt kompliceret...zz

Brug xpAntiSpy Danish, der skal bare sættes
et flueben og tryk på "kør":
http://www.google.dk/search?hl=da&q=download+xpAntiSpy+3+Danish&btnG=S%C3%B8g&meta=

Mvh Kim

Fra : Plonk

Dato : 08-08-05 17:38

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
"Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> skrev
Det alle de andre har skrevet har jeg næsten
prøvet alle sammen og det er sjældent de virker
ordentlig, samt dybt kompliceret...zz

Jacks link er nemt og det virker !