MS Windows
briani 27239
Backup program
Fra : Karsten Madsen

Dato : 02-08-05 21:55

Jeg er lidt på jegt efter noget backupprogrammel, som ikke de gængse fra CA
eller Veritas, gerne noget enkelt og billigt. Det må gerne være shareware og
gerne kommandobaseret
Det skal i alt sin enkelthed bare kunne tage backup af en enkelt 2003 server
til en StorageWorks DAT 72.

Jeg har "brust" lidt rundt på tucows og faldet over "Backup MyPC" fra
StompSoft - er det noget ?

/karsten

Fra : Lars HT

Dato : 03-08-05 09:03

Handy Backup er billigt og godt! 30 dages prøveversion

www.handybackup.com

Lars

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-08-05 09:20

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Handy Backup er billigt og godt! 30 dages prøveversion
>
> www.handybackup.com
>
> Lars
>

> "Karsten Madsen" <km@x.dk> wrote in message

Karsten hvad med Stones kopikontrol http://www.stoneware.dk/ den er gratis
måske kan den det du gerne vil?
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-08-05 11:32

> Karsten hvad med Stones kopikontrol http://www.stoneware.dk/ den er gratis
> måske kan den det du gerne vil?
> --
Desværre, det er jo fra disk til disk og ikke til tape. (Hint: StorageWorks
DAT 72 er en båndstation)

mvh
Karsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-08-05 11:33

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Handy Backup er billigt og godt! 30 dages prøveversion
>
> www.handybackup.com
>
> Lars

Desværre ikke til bånd.

Fra : Ole C

Dato : 03-08-05 12:00

Karsten Madsen skrev blandt andet:

> Jeg er lidt på jegt efter noget backupprogrammel, som ikke de gængse
> fra CA eller Veritas, gerne noget enkelt og billigt.

Måske "My Own Backup" kan det du efterlyser.
Gammelt men godt, synes jeg. Kan for eksempel hentes her:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,7023,00.asp

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 03-08-05 12:03

Ole C skrev blandt andet:

> Måske "My Own Backup" kan det du efterlyser.
> Gammelt men godt, synes jeg. Kan for eksempel hentes her:
> http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,7023,00.asp

- og du skal ikke tro på beskeden om at "it doesn't run on Windows Me, 2000,
or XP".
Har virket fremragende på mine XP'er - både Pro og Home.

--
vh
Ole C

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-08-05 15:59

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> - og du skal ikke tro på beskeden om at "it doesn't run on Windows Me,
> 2000, or XP".
> Har virket fremragende på mine XP'er - både Pro og Home.

Mjah, men det er 2003 jeg skal bruge det på

Fra : Ole C

Dato : 03-08-05 20:43

Karsten Madsen skrev blandt andet:

> Mjah, men det er 2003 jeg skal bruge det på

Nu ved jeg ikke hvad du mener med 2003 - men der sker da ikke noget ved at
prøve det.....
--
vh
Ole C

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-08-05 21:57

> Nu ved jeg ikke hvad du mener med 2003 - men der sker da ikke noget ved at
> prøve det.....

Næ du har da ret, med mindre at det er en kundes server med økonomiprogram
og alle data på og serveren står 150 km væk herfra.

/karsten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-05 23:29

Karsten Madsen skrev:

>Næ du har da ret, med mindre at det er en kundes server med økonomiprogram
>og alle data på og serveren står 150 km væk herfra.

Du burde nok have stillet spørgsmålet i
--
Knud

Fra : Karsten Madsen

Dato : 04-08-05 07:30

> Du burde nok have stillet spørgsmålet i
> --

Tja'eh det burde jeg jo nok. Nå men det ender nok alligevel en CA.

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 03-08-05 12:22

"Karsten Madsen" <km@x.dk> writes:

Er der noget her?
http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=backup&imageField.x=0&imageField.y=0

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html

Fra : Denn!s H

Dato : 04-08-05 07:05

"Karsten Madsen" <km@x.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> shareware og gerne kommandobaseret
> Det skal i alt sin enkelthed bare kunne tage backup af en enkelt 2003

Måske du kan bruge SyncBackSE
http://www.2brightsparks.com/syncback/sbse-features.html

--

vh