MS Windows
briani 27239
XP installer 3.1. fejl 80070005 ?
Fra : Olsen

Dato : 30-07-05 22:15

Slettede et Uninstallerprogram og fik herefter alvorlige probs med XPprosp2.

Lavede en Repair, men efterfølgende nægter Microsoft Update at installere
Installer 3.1.

Der meldes fejl 80070005, omhandlende manglende rettigheder.

Har været de fleste af forslagene fra MS igennem uden held.

Findes der ikke et program der kan tjekke Win hvad dette angår?

Inden programsletningen havde jeg ikke problemer med Update.

\Olsen

Fra : John

Dato : 30-07-05 23:18

"Olsen" skrev i en meddelelse

> Der meldes fejl 80070005, omhandlende manglende rettigheder.
>
> Har været de fleste af forslagene fra MS igennem uden held.
>
> Findes der ikke et program der kan tjekke Win hvad dette angår?

Prøv evt en 'system gendannelse' til et tidspunkt, hvor fejlen ikke
optrådte.

Dette gratis program oversætter windows fejlkoder:
http://majorgeeks.com/download1405.html

Belarc Advisor kan afsløre evt ødelagte patch'es, med relevante links til
Microsoft:
http://majorgeeks.com/download.php?det=1385

Mvh John