MS Windows
briani 27239
Private mapper - kan ikke
Fra : Jylland

Dato : 27-07-05 18:18

Jeg har for nyligt oprettet en profil nummer 2 på min PC, til en anden end
jeg selv.
MEN...jeg kan ikke få lov at gøre NOGEN som helt af mine mapper private, og
nægte den nye bruger adgang til mine...
Nogen der ved hvorfor?
Kassen hvor der skal flueben i er ganske enkelt grå, og inaktiv

-/Søren

Fra : hansen

Dato : 27-07-05 18:52

"Jylland" <soeren(removethistext)@mit-sted.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nægte den nye bruger adgang til mine...
> Nogen der ved hvorfor?
> Kassen hvor der skal flueben i er ganske enkelt grå, og inaktiv

Ku' det tænkes, din disk er FAT-formateret?

Fra : Jylland

Dato : 01-08-05 23:55

Ingen der har nogle ideer?

Fra : Richard Thune

Dato : 02-08-05 07:58

Jylland wrote:
> Ingen der har nogle ideer?
> -/Søren

Jo, at du kommer med nogen oplysninger.
Hvilken windows, hvilket filsystem, hvilke mapper, brugerrettigheder.
Private mapper hører sammen med simpel fildeling og kan kun sættes på
den med dit brugernavn i document and settings.
Hvis du vil have begrænsninger på andre mapper skal du (under
forudsætning af at du kører XP)køre xppro og slå simpel fildeling fra.
RT