MS Windows
briani 27239
Autoudførelse, rette i
Fra : Jylland

Dato : 27-07-05 18:02

Jeg er gået hen og blever temmeligt træt af alle de autoudførelseselementer
jeg har rundt omkring, for mange har lånt min PC og loggt på dit og dat.
Hvor kan jeg gå ind og slette i de inputs der ligger?

Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-07-05 18:19

"Jylland" <soeren(removethistext)@mit-sted.dk> skrev:

>Jeg er gået hen og blever temmeligt træt af alle de autoudførelseselementer
>jeg har rundt omkring, for mange har lånt min PC og loggt på dit og dat.

I dit tilfælde ville jeg slagte Windows og starte forfra. Det er
umuligt at vide hvad der ligger af snavs.

--
Bertel

Fra : Jylland

Dato : 27-07-05 18:26

BARE Rolig...den slags HAR jeg styr på
MEN...Autoudførelsen...hvor finder jeg de data der ligger?

-/Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-07-05 02:54

"Jylland" <soeren(removethistext)@mit-sted.dk> skrev:

>MEN...Autoudførelsen...hvor finder jeg de data der ligger?

Nu er jeg klar over at du mener autofuldførelse af de adresser
man skriver i IE.

Med "Autoudførelse" fik du mig til at tro at diverse programmer
muntrede sig på dit system uden at du kunne styre dem.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 18:30

Jylland wrote:
> [...]
> autoudførelseselementer jeg har rundt omkring, for mange har lånt min
> PC og loggt på dit og dat. Hvor kan jeg gå ind og slette i de inputs

- Inde i InternetExplorer vælger du: Funktioner --> Internetindstillinger
- I vinduet "Internetindstillinger" vælger du fanebladet "Indhold".
- Nederst, under "Personlige oplysninger", klikker du på [Autofuldførelse...]
- I vinduet "Indstillinger for autofuldførelse" klikker du skiftevis på
[Ryd formularer] og [Ryd adgangskoder]. Afslut med klik på [Ok]
- Træk en kold øl op og læg nakken tilbage. Skål!

-E.G.

Fra : Jylland

Dato : 27-07-05 18:53

Prøver lige IGEN...
RETTE I??

Takker for svaret, men var ikke en
FORMAT C:\
jeg skulle bruge he he

-/Søren

Fra : Basil

Dato : 27-07-05 20:00

Jylland wrote:
> [...]
> jeg skulle bruge he he
>
> -/Søren
>
> "El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

Stil dig på det input du vil slette, og tryk delete.
Kai

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 27-07-05 20:19

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

<klip>
> Stil dig på det input du vil slette, og tryk delete.

Pinligt så enkelt det er, så lærte jeg også lidt

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Basil

Dato : 27-07-05 21:02

O. Skjold (Odense 5260) wrote:
> "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
>
> <klip>
>
> Pinligt så enkelt det er, så lærte jeg også lidt

Jeg lærte det også via denne gruppe.
Det er så enkelt at det ikke kan passe
Kai

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 27-07-05 20:05

"Jylland" <soeren(removethistext)@mit-sted.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Prøver lige IGEN...
> RETTE I??

SVJH ligger autofuldførelsesinfoen i en dat-fil et sted afhængig af
OS- og IE-version men jeg tror ikke du kan _rette_ i den fra Windows.
Derimod kan du slette indholdet hvis du følger El Gaupos anvisning,
der intet har at gøre med en formattering.

De gemte adgangskoder ligger i registreringsdatabasen, i min version
er det under HCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Intelliforms\SPW
men de er krypteret, så det er nok heller ikke nemt at _rette_ noget
her.

Mit bud er at følge El Gaupos råd og starte på en frisk.

Fra : Jylland

Dato : 27-07-05 20:54

Tryk delete....grrr...jo jo...
Ikke ligefrem det jeg havde forudset, eller regnet med fr Microsofts
side...endeligt NOGET der er holdt simpelt...he he

Mange tak for hjælpen
Det var EN hurdle og irritation mindre

-/Søren

Fra : Svend

Dato : 28-07-05 06:43

Hvad så når nogle enkelte steder ikke gør som de skal og selt ikke spørger
om der skal gemmes?
Jeg har ikke slået noget fra på noget tidspunkt.

Svend