MS Windows
briani 27239
Komponenten blev ikke fundet.
Fra : Søren Blom

Dato : 26-07-05 22:32

Har skiftet Norton Antivirus 2003 DK ud med Norton Antivirus 2005 DK ud,
hvilket var problem frit, men når jeg nu starter maskinen op, så når
maskinen er ved at være klar til brug, så kommer der en boks som har
overskriften "ccRegVfy.exe komponenten blev ikke fundet", i selve boksen
står der "Dette program kunne ikke starte, fordi ccTrust.dll ikke blev
fundet, installere programmet igen.

Det har jeg så prøvet at gøre nogen gange, uden at det har hjulpet mig spor,
så jeg tænkte, kan jeg et og andet sted fjerne henvisningen, så jeg kan
slippe for at få beskeden?

Har en mistanke om at den henvisning stammer fra Norton Antivirus 2003, for
så snart jeg installere programmet i stedet for version 2005, så kommer
beskeden ikke, men jeg kan ikke længere bruge den gamle udgave af Norton
2003.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Søren Blom

Dato : 26-07-05 22:35

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev
> [...]
> for så snart jeg installere programmet i stedet for version 2005, så
> kommer beskeden ikke, men jeg kan ikke længere bruge den gamle udgave af

Glemte lige OS, som er Windows XP pro DK med SR2 og alle andre opdateringer
installeret.

Fra : Ricko.

Dato : 27-07-05 06:15

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&src=&docid=2001092114452606&nsf=nav.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl