MS Windows
briani 27239
Hvor gemmes auto logon bruger/pwd??
Fra : Svend

Dato : 26-07-05 06:56

Hej
Hvor gemmes huskede brugernavne og tilhørende pwd.?
Jeg har nogle steder hvor de huskes og andre hvor de ikke huskes (selv om de
har gjort det)
Jeg har ikke slået noget fra med at huske disse ting.

Svend

Fra : Hans Larsen

Dato : 26-07-05 17:18

Hej Svend

> Hvor gemmes huskede brugernavne og tilhørende pwd.?

Jeg er lidt i tvivl om dit sprøgsmål men mener du:

Internet Explorer -> Internetinstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse

Hey :)

Fra : Svend

Dato : 28-07-05 06:40

hej

Ja det dem jeg mener, men alt er slået til her og alligevel er der sider der
stopper med at spørge om koden skal gemmes.

Jeg spurgte om det sted som disse ting gemmes, så man selv kunne rette i dem
eller få noget slettet så der startes med at spørge ige.

Svend