MS Windows
briani 27239
server uden global IP (cybercity)
Fra : Jesper

Dato : 25-07-05 12:44

Hey, er det helt umuligt at lave eks en FTP server, hvis man ikke har
en såkaldt unik extern IP? Findes der ikke en løsning der vil virke?

Jeg har cybercity Zyxel router, den IP jeg får på en
www.whatismyip.com er ikke en jeg kan bruge i eks. serv-u ftp program.
Kun min interne 10.0.0.2 kan bruges der.

hvis man nu har en computer man gerne vil kunne bruge som webserver og
man synes det er lidt pebret at cybercity skal have 150 kr ca for
"global IP"(måneden) er der så ikke en måde hvor man kan tilgå den
server udefra? Det må vel kunne lade sig gøre eller hva?

FUT:dk.edb.system.ms-windows.server