BB|ADSL og forvalgskoder
Fra : Klaus Elmquist Niels~

Dato : 06-06-01 07:58

Hej alle,

Jeg har lige bestilt BB|ADSL hos TDC, og til min overraskelse får
jeg at vide at man ikke kan bruge forvalgskode sammen med BB|ADSL.
Jeg syntes da lige at jeg ville sige det hvis der er nogen derude
der ikke allerede viste det. Altså kan man kun bruge TDC som
teleleverandør når man har BB|ADSL. Suk!

En anden ting er at de lover levering i slutningen af måneden, og
det er ret imponerende.

Mange hilsner,
Klaus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-06-01 08:31

"Klaus Elmquist Nielsen" <tFhJeErRaN@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige bestilt BB|ADSL hos TDC, og til min overraskelse får
> jeg at vide at man ikke kan bruge forvalgskode sammen med BB|ADSL.

Jeg troede kun det var fast forvalg der ikke kunne benyttes

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : John Hinge

Dato : 06-06-01 10:36

Klaus Elmquist Nielsen wrote:

> [...]
> der ikke allerede viste det. Altså kan man kun bruge TDC som
> teleleverandør når man har BB|ADSL. Suk!

Som Martin også skriver er det sandsynligvis kun fast forvalg du
ikek kan have hos en anden teleoperatør, dvs du burde ku køre med
f.eks at skulle taste 10xx foran det numemr du ringer til.

Noget andet er, at det jo står højt og tydeligt alle vejne på
www.teledanmark.dk under Bredbånd, Produkter
at det er telefon og internet abonnement i samme pakke, så
kan man vel egentlig godt forstå at TDC Teledanmark ikke er så vildt
interesserede i at du lægger abonnementet hos en anden udbyder ?

--
John Hinge
Med denne udtalelese og denne IP er jeg langt fra at repræsentere

Fra : PGaard

Dato : 07-06-01 17:30

Til spørgsmålet om fast forvalg, kan jeg sige, at det godt
kan lade sig gøre !!!
Jeg har selv Teledanmark ADSL og fast forvalg til andet teleselskab !

mvh. Palle

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-06-01 22:00

"PGaard" <p.gaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Til spørgsmålet om fast forvalg, kan jeg sige, at det godt
> kan lade sig gøre !!!
> Jeg har selv Teledanmark ADSL og fast forvalg til andet teleselskab !

Du kan ikke have fast forvalg med BB|ADSL

Fra : Jesper Skriver

Dato : 07-06-01 23:20

On Thu, 7 Jun 2001 18:29:31 +0200, PGaard wrote:
>Til spørgsmålet om fast forvalg, kan jeg sige, at det godt
>kan lade sig gøre !!!

Nej, ikke med BB|ADSL ifølge produkt beskrivesen.

>Jeg har selv Teledanmark ADSL og fast forvalg til andet teleselskab !

Du har NetExpress ikke BB|ADSL

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : PGaard

Dato : 08-06-01 16:02

> Nej, ikke med BB|ADSL ifølge produkt beskrivesen.

> Du har NetExpress ikke BB|ADSL
>
> --
> Jesper Skriver, CCIE #5456
> FreeBSD committer

Ja undskyld mig min uvidenhed !!
Jeg har NetExpress selvfølgelig, og der kan det sagtens lade sig gøre !

mvh. Palle