RouterProblem måske ?
Fra : Sisu ^_^

Dato : 07-09-05 22:45

Hej Alle !
Sry hvis det er den forkerte gruppe
Jeg har et stor problem ;-(
Jeg har en zyxel p-334wt trådløs router, men jeg kan ikke rigtig komme til
at spille Age of empire "Rise of rome" online eller direct til en vens ip.
Jeg har åbnet div. porte der hører til spillet.
2300-2400 tcp
6073 tcp/upd
47624 tcp
men kan ikke få lov at joine hverken Onlinegame MSN gaming Zone eller Direct
play. Er der nogle kloge hoveder der kan være mig behjælpelig, så ville jeg
blive utrolig glad ...
Mine venner kan godt spille med hinanden med disse porte, bare ikke mig :(
Jeg kan heller ikke hoste et spil, da andre ikke kan connecte.
PFT.

ps ! Min udbyder er cybercity adsl-forbindelse.
Mit OS er Win xp sp2

mvh. Sisu

Fra : Hans

Dato : 07-09-05 22:56

Sisu ^_^ wrote:
> [...]
> PFT.
>
> ps ! Min udbyder er cybercity adsl-forbindelse.

P334 er jo en ethernet-router, så du må køre med to routere efter hinanden
eller hvad?

Er du sikker på at du har forwardet portene rigtigt i begge routere?

Hans