Cellevisning i Excel
Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-09-05 09:40

I Excel/Windows vises cellers indhold ved markering af cellen, uden at
klikke på cellen.
Det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre i Macversionen.
Har jeg overset noget?
(Excel/EntourageX)

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Hansen

Dato : 05-09-05 10:49

"Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klikke på cellen.
> Det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre i Macversionen.

Jeg skal ikke gør mig klog på Mac, men hvordar markerer du i Excel for
Windows en celle uden at klikke på den?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-09-05 11:17

Hansen <Hansen@ʯÂ.dk> wrote:

> "Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Jeg skal ikke gør mig klog på Mac, men hvordar markerer du i Excel for
> Windows en celle uden at klikke på den?

Placerer markøren over cellen. Ganske enkelt, ikke.
Viste ikke Windowsversionen havde funktionen, før nu.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Hansen

Dato : 05-09-05 11:53

> Placerer markøren over cellen. Ganske enkelt, ikke.
> Viste ikke Windowsversionen havde funktionen, før nu.

Forklar, forklar...

Fra : Peter Ursin

Dato : 05-09-05 15:05

"Hansen" <Hansen@æøå.dk> skrev i en meddelelse

> "Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse

> Forklar, forklar...

Hvis jeg placerer pilen over en celle i windowsversionen så får jeg ingen
info ?
Hvis jeg flytter markøren rundt i arket vha piletasterne så får jeg cellens
indhold, hvad enten det er en værdi eller en formel, vist i toppen.
Det er da vist det samme som på Mac'en.

mvh
Peter Ursin

Fra : Hansen

Dato : 05-09-05 15:31

"Peter Ursin" <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
cellens
> indhold, hvad enten det er en værdi eller en formel, vist i toppen.

Det er det, jeg forsøger at forklare den oprindelige spørger...

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-09-05 19:03

Hansen <Hansen@ʯÂ.dk> wrote:

> "Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Jeg skal ikke gør mig klog på Mac, men hvordar markerer du i Excel for
> Windows en celle uden at klikke på den?

Jeg havde misforstået en Windowsbrugers beskrivelse.
Beklager.
Det reelle problem var snarere visning af Formulabaren.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg