xp til Tiger over internet?
Fra : Michael Holm

Dato : 03-09-05 19:21

har en ven i esbjerg der har optog vores aikido opvisning sidste
weekend, ialt ca. 250 mb video.
Jeg har oprettet en bruger med hans navn og sat windowdeling til på min
mac. mailet ham mit IP nr. - men hvordan gør han på sin xp for at
forbinde til mig, så han kan lægge filen til mig ?
er der en nemmere måde ?
Via den indbyggede ftp server syntes jeg ikke man kan lægge ting... kun
hente

--
Michael Holm
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Steen Jensen

Dato : 03-09-05 20:22

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> er der en nemmere måde ?

CDRW, hvis det kan vente til mandag?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-05 23:27

> [...]
> er der en nemmere måde ?
> Via den indbyggede ftp server syntes jeg ikke man kan lægge ting... kun

ftp serveren kan begge dele, finder kan dog kun hente, uden
trediepartssw skal man bruge komandolinie klineten i Mac OS X for at
kunne uploade.

han vil ikke have problemer med at lægge filer på ftp hos dig, da
windpws's ftp klient ikke har samme begrænsning som finders

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Michael Holm

Dato : 04-09-05 00:00

> [...]
>
> han vil ikke have problemer med at lægge filer på ftp hos dig, da
> windpws's ftp klient ikke har samme begrænsning som finders

fedt!
det vil jeg straks melde til ham imorgen tidlig!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-09-05 19:56

> [...]

> er der en nemmere måde ?
> Via den indbyggede ftp server syntes jeg ikke man kan lægge ting... kun

Hvorfor sender I den ikke bare via iChat ?

Jeg har sendt filer på flere hundrede MB på den måde.

Kræver ingen pilleri og nørderi.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Michael Holm

Dato : 04-09-05 20:44

> Hvorfor sender I den ikke bare via iChat ?
>
> Jeg har sendt filer på flere hundrede MB på den måde.
>
> Kræver ingen pilleri og nørderi.

troede faktisk at der var noget begrænsning - men fint at vide!
det kræver dog at windows brugeren bruger noget ichat venligt :)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-09-05 08:45

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> troede faktisk at der var noget begrænsning - men fint at vide!
> det kræver dog at windows brugeren bruger noget ichat venligt :)

Det kræver bare at Windows brugeren laver en gratis konto på AIM og
installerer AIM for Windows, så kan I flytte alle de filer I vil.

Ja, det kræver selvfølgelig også at routeren hos Windows brugeren har de
porte åben, som AIM kræver.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling