Safari opstartsproblem
Fra : Marc Elveberg

Dato : 02-09-05 18:55

Hej

Er der nogle andre der har været udsat for at Safari ikke fungerer
første gang det startes???

Når jeg starter Safari og skal logge på Stofanet fryser programmet.
Jeg bliver herefter nød til at afbryde programmet med
kommando+alternativ+esc tasten. Men hvis jeg så starter Safari igen er
der ingen problemer med Stofanet startside.

Lyder det ikke mærkeligt, eller har du en god forklaring? Kan man evt.
geninstallerer Safari? Fejlen opstod for ca. 1 ugen siden.

Håber på at I har nogle gode svar

Marc

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 03-09-05 09:35

Marc Elveberg <marce@T0QM9mailme.dk> wrote:

> [...]
> kommando+alternativ+esc tasten. Men hvis jeg så starter Safari igen er
> der ingen problemer med Stofanet startside.

Du kan prøve at tømme Safaris cache inden du starter.
Du finder den her: Brugere/<dit brugernavn>bibliotek/caches/safari

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog