K608i
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 31-08-05 21:18

Jeg har kig på en Sony-Ericsson K608i telefon. Men den er ikke nævnt på
http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Hvor bekymret skal jeg være?

1. Hvor lang tid går der erfaringsmæssigt inden den kommer på listen?

2. Burde den ikke grundlæggende fungere, da der jo ikke er voldsom
forskel på den og f.eks. Z1010?

Skal kunne synce ical og adressebog, bruge dataforbindelsen samt smide
SMS rundt i verden. Alt via bluetooth.

/JD

Fra : Mikkel Westh

Dato : 01-09-05 20:22

On 2005-08-31 22:17:35 +0200, Jimmy Damsgård <xxx@xxx.dk> said:

> [...]
>
> Hvor bekymret skal jeg være?
>
> 1. Hvor lang tid går der erfaringsmæssigt inden den kommer på listen?

Det ved jeg desværre ikke.

> 2. Burde den ikke grundlæggende fungere, da der jo ikke er voldsom
> forskel på den og f.eks. Z1010?

Det skulle jeg mene. Har prøvet at synkronisere 3-4 forskellige
Sony-Ericsson på min, og et par Motorola, og min Palm, og alle
(undtagen lige Palm'en) har fungeret uden de mindste dikkedarer.

Desuden kan jeg ikke forestille mig, at der skulle være problemer med
netop K608, da det jo er en videreudvikling af en af de andre
SE-telefoner. Det ville være noget andet, hvis telefonen var lavet på
en helt ny platform.

Ville trygt købe den,

> Skal kunne synce ical og adressebog, bruge dataforbindelsen samt smide
> SMS rundt i verden. Alt via bluetooth.

Det skulle der heller ikke være problemer med.

--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.