Jyske Netbank duer ikke på min PowerBook
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-05 20:22

Pludselig vil min PowerBook ikke forbinde til Jyske Netbank. Jeg plejer
bare at skrive "jyskenetbank.dk" i adressefeltet i Safari, men nu
meddeler Safari, at den ikke kan forbinde til webstedet. Jeg har så
prøvet Firefox, men her bliver forbindelsen afbrudt under forsøg på at
forbinde til Jyske Netbank, som der står.
I går troede jeg, det var Jyske Netbank, der var nede. Da det
heller ikke virkede i dag, blev jeg mistænksom. Jyske Bank har lidt
hjælp på hjemmesiden. Der foreslås det at slette browserens historie.
Jeg har slette historik, cache, cookies og hvad det nu hedder i begge
browsere uden effekt. Så prøvede jeg min mors computer, der er sat op
nøjagtig som min med nyese Mac OS og Safari. Det gik fint igennem med
Jyske Netbank. Hvad i alverden er der mon sket med min computer, og
hvordan løser jeg problemet. Jeg bemærkede ikke nogen uregelmæssigheder,
sidst jeg var på.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-05 21:36

> [...]
> prøvet Firefox, men her bliver forbindelsen afbrudt under forsøg på at
> forbinde til Jyske Netbank, som der står.

Der har jo ikke være den helt overvældende interesse for at hjælpe, men
det er jo også et mærkeligt problem. Jeg kan heldigvis glæde jer med, at
problemet blev løst her til aften, da jeg hentede den nye Safari.
Hvorfor den gamle ikke virkede, og hvorfor Firefox virker igen, ved jeg
ikke. Mon det kan skyldes genstarten af computeren? Det havde jeg vist
ikke forsøgt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 30-08-05 22:16

In article <1h24pck.1pzuxlr2fl2v4N%news@muenster.dk>,
news@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Der har jo ikke være den helt overvældende interesse for at hjælpe,

Først fryser vi dig ud, så begynder vi at mobbe.

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-05 22:30

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Først fryser vi dig ud, så begynder vi at mobbe.

Det er næsten som at være på arbejde.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 31-08-05 09:29

In article <1h24ry4.1lrn31k1cztf72N%news@muenster.dk>,
news@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Det er næsten som at være på arbejde.

Til gengæld slap du da nådigt i cykelgruppen efter dit indlæg om
betonen, der var gået i udbrud

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-05 09:29

> [...]
> Hvorfor den gamle ikke virkede, og hvorfor Firefox virker igen, ved jeg
> ikke. Mon det kan skyldes genstarten af computeren? Det havde jeg vist

det kan osse skyldes en serverfejl eller et dns problem.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-09-05 23:37

> det kan osse skyldes en serverfejl eller et dns problem.

Er det ikke fejl "ude i byen"? Hvis min PowerBook ikke vil forbinde til
Jyske Netbank med tre forskellige browsere, mens min mors iMac G4 gerne
vil, ligger problemet så ikke i min computer?
--
Henrik Münster
Esbjerg