QuicKeys trigger
Fra : Per Rønne

Dato : 22-08-05 14:33

I'm trying to redefine the enter key for the Calculator application to
give '=' instead of 'enter'. But how do I make the trigger sense
'enter'?

QuicKeys simply won't accept the insertion of 'enter' in the appropriate
window. Perhaps a modifier-key is needed?
--
Per Erik Rønne

Fra : Philo D

Dato : 22-08-05 15:04

In article <1h1pcc1.gk0hn81t0z5zvN%spam@husumtoften.invalid>, Per Rønne
<spam@husumtoften.invalid> wrote:

> [...]
>
> QuicKeys simply won't accept the insertion of 'enter' in the appropriate
> window. Perhaps a modifier-key is needed?

find your answer within QuiKeys:

Help
> Solving Problems
> Why does QuicKeys not accept some of my Hot Key assignments?

basically, to assign a few keys (like Enter) you hold down the mouse
button while you type the key.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-08-05 15:37

Philo D <doozy@earthling.net.invalid> wrote:

> find your answer within QuiKeys:
>
> Help
>
> basically, to assign a few keys (like Enter) you hold down the mouse
> button while you type the key.

Thank you .. .
--
Per Erik Rønne

Fra : thohei

Dato : 22-08-05 18:44

Får I QK til virke med OSX. Der var så vildt mange problemer med det
i starten og jeg opgav det fuldstændig. Er nu gået over til iKey,
men (også) her er det kun den gamle version der duer. Den nye er helt
idiotisk bygget op.
Men altså QK virker igen?
Thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 22-08-05 21:06

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Får I QK til virke med OSX.

Translation: Does QuicKeys work with OS X.

Yes, without problems. I'm using QuicKeys X3 3.1 for MacOS X and the
similar program for my Windows computers. Just try it; the present site
seem to be www.quickeys.com.

And, btw, if you answer an English message in Norwegian, a message
corssposted between a Danish and an International newsgroup, only answer
it in the Danish newsgroups. After all, only few Anglo-Saxons understand
our semi-common language in Scandinavia .
--
Per Erik Rønne

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-08-05 17:56

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Translation: Does QuicKeys work with OS X.
> And, btw, if you answer an English message in Norwegian,

Er det gået så meget Per Degn i dig, at du end ikke kan genkende dansk

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Kell Christensen

Dato : 22-08-05 21:43

> [...]

> i starten og jeg opgav det fuldstændig. Er nu gået over til iKey,
> men (også) her er det kun den gamle version der duer. Den nye er helt

Skønt med lidt dansk ind imellem...

QK 2.0.2 kører fint på X

mvh kell