Safari åbner automatisk
Fra : John Lauritzen

Dato : 11-08-05 18:32

Pludselig er Safari begyndt at åbne automatisk hver gang, jeg tænder min
iMac med OS 1.4.2.

Er det kommet med en Software-opdatering?

Nå, men det vigtigste er, om en venlig sjæl har et tip til, hvordan jeg
får det slået fra igen.

Venlig hilsen John

Fra : Bruno

Dato : 11-08-05 19:11

John Lauritzen wrote:
> [...]
>
> Er det kommet med en Software-opdatering?
>
> Nå, men det vigtigste er, om en venlig sjæl har et tip til, hvordan jeg

Jeg ved ikke om det er så banalt, men check om genvejen i Docken står
til at åbne ved login. Du kan se det ved at CTRL-klikke på genvejen.

Mvh

Bruno

Fra : John Lauritzen

Dato : 11-08-05 21:43

Kære Bruno, Ole og Jesper

Det var så banalt. Jeg har slået det fra igen. Tak for hjælpen.

Venlig hilsen John

Fra : Ole Jensen

Dato : 11-08-05 19:14

John Lauritzen <John_Lauritzen@stofanet.dk> wrote:

> Pludselig er Safari begyndt at åbne automatisk hver gang, jeg tænder min
> iMac med OS 1.4.2.

Det er godt nok en tidlig version af OS du kører

> Er det kommet med en Software-opdatering?
>
> Nå, men det vigtigste er, om en venlig sjæl har et tip til, hvordan jeg
> får det slået fra igen.
>
> Venlig hilsen John

Har du mon fået Safari slået til blandt Log-ind emner?

Se efter i Systemindstillinger, Konti, Log ind emner - om det er sat til
at starte ved log ind.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 11-08-05 19:16

John Lauritzen skrev:

> Pludselig er Safari begyndt at åbne automatisk hver gang, jeg tænder min
> iMac med OS 1.4.2.

Prøv at se i:
Systemindstillinger -> Konti -> (Din konto) -> Log ind-emner

> Er det kommet med en Software-opdatering?

Det tror jeg ikke. Kan du eventuelt være kommet til at vælge "Åbn ved
log ind" i menuen ved Safari i dock'en?

--
Jesper Juellund Jensen