Nordeas netbank i Safari?
Fra : Mikkel Westh

Dato : 08-08-05 16:06

Jeg har tidligere læst, at der ikke er problemer med Safari og Nordeas
netbank. Jeg kan imidlertid ikke få min til at logge ind. Da jeg ville
logge ind første gang, kom jeg til at trykke trykke på "nej", da
JavaScript spurgte, om Nordeas netbank måtte afvikles. Det problem
løste sig selv af uforklarlige årsager, så nu kan jeg sagtens finde
sikkershedsfilen.

Når jeg indtaster kodeord, sker der dog ikke noget, og den skriver
bare, at den "starter".
Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?

Hvordan kopierer og indsætter man forresten i OS X? Altså noget
tilsvarende Ctrl + C og Ctlr + V under Windows. OS X's hjælpefunktion
har intet at sige om dette.

--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-08-05 16:47

Mikkel Westh <mikkelw@MUSEF∆LDEgmail.com> wrote:

> Hvordan kopierer og indsætter man forresten i OS X? Altså noget
> tilsvarende Ctrl + C og Ctlr + V under Windows. OS X's hjælpefunktion
> har intet at sige om dette.

Du bruger æble-tasten i stedet for Ctrl: Æble-C og Æble-V

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Mikkel Westh

Dato : 08-08-05 19:24

On 2005-08-08 17:47:24 +0200, kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) said:

> Du bruger æble-tasten i stedet for Ctrl: Æble-C og Æble-V
>
> mvh.
> Kaj.

Tak for svaret. Jeg synes nu ellers, at jeg havde prøvet dette.

--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.

Fra : mbi

Dato : 08-08-05 21:00

Du skal bruge MS Internet Explorer. Jeg fik at vide på Nordeas support
at deres netbank ikke virker med Safari, så jeg bruger Exploreren og der
virker det.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 08-08-05 21:52

On 2005-08-08 22:00:12 +0200, mbi@mbi.dk (mbi) said:

> Du skal bruge MS Internet Explorer. Jeg fik at vide på Nordeas support
> at deres netbank ikke virker med Safari, så jeg bruger Exploreren og der
> virker det.

Æv, jeg var ellers sikker på, at jeg havde hørt om folk, der havde kørt
Nordeas netbank i Safari. Det virker dog i Deer Park, som jeg bruger
som alternativ browser, så hellere den end at ty til Microsofts
produkter (som jeg med glæde slap af med ved købet af mac).

--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-08-05 23:27

Mikkel Westh <mikkelw@musefÆldegmail.com> wrote:

> Æv, jeg var ellers sikker på, at jeg havde hørt om folk, der havde kørt
> Nordeas netbank i Safari.

Det gør det osse (nogen gange)

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 09-08-05 15:02

mbi wrote:
> Du skal bruge MS Internet Explorer. Jeg fik at vide på Nordeas support
> at deres netbank ikke virker med Safari, så jeg bruger Exploreren og der
> virker det.

Nordeas netbank virker upåklageligt med Firefox.

--Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-08-05 23:26

> [...]

> bare, at den "starter".
> Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?

hent Internet Explorer til Mac OS X så er det lige ud af lagkagen.

> Hvordan kopierer og indsætter man forresten i OS X? Altså noget
> tilsvarende Ctrl + C og Ctlr + V under Windows. OS X's hjælpefunktion
> har intet at sige om dette.

æble+V, æble+C.