Information om ADSL løsninger i dag (tekni~
Fra : Kim Noer

Dato : 05-06-01 23:32

Davsen..

Hvor kan man finde ud af om f.eks. TDC bruger G.Lite, DMT, CAP og al den
slags? Hvilket 'forkortelser' binder der sig til TDCs ATM, hvilke til deres
'ethernet' løsning osv osv.?

--
'In a quantum finish- number three is the winner!' -speaker
'no fair you changed the outcome by measuring it!' -Farnsworth

Fra : Philip Søeberg

Dato : 06-06-01 13:42

Jeg har snuset mig frem til at de bruger T1-413 med PVC 0,101.
Deres NE2 løsning er pppoe baseret. Jeg ved ikke med NE1... Er der mon nogle
derude der bruger RASPPPOE til NE1 løsningen?

- Philip

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-06-01 14:13

"Philip Søeberg" <philip99@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogle
> derude der bruger RASPPPOE til NE1 løsningen?

Næppe. NE1 kører PPPoATM

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen