Hjælp !!! Hjemmeside.....
Fra : Laila Eskildsen

Dato : 08-09-05 08:22

Hej

Jeg har lavet mig en hjemmeside i 03, og vil gerne gøre den lidt mere
"up to date" med evt. login, forum, m.m
jeg har god kendskab til html koder, er gået over til front page i
stedet for webwriter.
Kan man lave login på en html side, og findes der ikke danske forum
jeg kan bruge ?
Jeg har iøvrigt prøvet at lave en af de der open source, php sider som
jo har nogle af de ting jeg gerne vil ha, men så er designet ikke
noget for mig !
Jeg har virkelig brug for hjælp NU !
Tak for mange gode ideer og råd !

Hilsen Laila.

http://home20.inet.tele.dk/sweetie
www.mom2twins.dk

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 08-09-05 10:43

Laila Eskildsen (slet JD478) skrev:
> Hej
>
> Jeg har lavet mig en hjemmeside i 03, og vil gerne gøre den lidt
> mere "up to date" med evt. login, forum, m.m

Du kan hente et Zip-forum her (dansk)
http://www.zip.dk/message/tilmeld.php
Det er ret enkelt og fungerer godt, du kan se et i funktion på
http://www.zip.dk/message/board.php?id=260
thomas