tv via adsl
Fra : Keldo

Dato : 29-08-05 22:34

hej med jer

er der nogen der ved hvor langt henne Cybercity er med eventuelle planer om
TV via ADSL. Jeg deltog i en rundspørge på deres hjemmeside for nogen tid
siden, angående mine ønsker og forventninger om forbrug af tv via adsl.
Hvornår fanden sker der nogen.

Hilsen ham der kan tage DR1 og TV2 klart og skarbt vejr og svensk tv i
Xtremt godt vejr!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-08-05 09:41

"Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> adsl. Hvornår fanden sker der nogen.
>
> Hilsen ham der kan tage DR1 og TV2 klart og skarbt vejr og svensk tv i

Du kan jo se lidt på tdc's løsning så vil du se at du er bedre tjent med at
bide i det sure æble og få dig en parabol - den skifter kanal meget
hurtigere og tager mange flere kanaler, prisen er stort set den samme
(parabol er lidt billigere pt.)