https:// sider
Fra : Erik Skou Pedersen

Dato : 31-08-05 07:47

Hej jeg kan ikke få min brovser til at vise https:// sider, den kommer
med meddelesen om at siden ikke kan vises, Jeg har markeret i SSL 2.0
& SSL 3.0, og Proxy er slået fra, Jeg bruger Windows XP Home / IE 6.
Er der nogen som ved hvad der så kan være galt?

Venlig hilsen Erik.

Fra : Anders Lund

Dato : 31-08-05 19:11

Erik Skou Pedersen wrote:
> [...]
> & SSL 3.0, og Proxy er slået fra, Jeg bruger Windows XP Home / IE 6.
> Er der nogen som ved hvad der så kan være galt?

Søg i gruppen... den 24/8 var der en som skrev et indlæg som hed "https
side kan ikke åbnes". Måske er svaret der.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : HPF

Dato : 02-09-05 10:48

Jeg ved ikke om dette er dit problem?
Står der 0 bit kryptering i "hjælp" --"om IE"?

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q261/3/28.asp

MVH
HPFolkmar