Linux's Bonding-drivere
Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 05-06-01 21:45

Hej

Jeg overvejer at sætte to netkort i hver af mine computere så jeg kan køre 20
mbit i stedet for 10 (ja, jeg er en fattig taber . Spørgsmålet er om det
kan lade sig gøre at få en Linux computer med bonding på to netkort til at
snakke med en node med kun et netkort (router eller Windows maskine)? Det
kommer til at køre over en ganske almindelig billig hub.

Mvh. Jonas

Ps: Nogen der har en idé om hvornår IPv6 bliver indsat?

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 07-06-01 23:20

Jonas Due Vesterheden wrote:

> [...]
> kan lade sig gøre at få en Linux computer med bonding på to netkort til at
> snakke med en node med kun et netkort (router eller Windows maskine)?

Jeg tror godt det kunne lade sig gøre, men spørgsmålet er nærmere gider man?

Det
> kommer til at køre over en ganske almindelig billig hub.

Hvis det alligevel skal køre over en 10mbit hub vil du ikke kunne udnytte bonding.
10 mbit delt mellem antallet af porte på hubben...

> Mvh. Jonas
>
> Ps: Nogen der har en idé om hvornår IPv6 bliver indsat?

Nope

MVH Mikkel Bundgaard