ADSL fra CC??
Fra : Carsten

Dato : 05-06-01 21:48

hajsa

nu har jeg det sidste halve år haft p@ fra TDC men er blevet træt af den
lukkede router så skifter nu til CC...
men for ligesom at få det hele på plads vil jeg gerne vide om der er nogen
hindringer overhovedet hvad angår at sende filer via ICQ og sååå videre...og
at bruge netmeeting???
kan routeren åbnes helt så alt det port pjat undgås??

på forhånd tak

carsten

Fra : Rune Klausen

Dato : 05-06-01 23:19

"Carsten" <carsten@matzon.dk> wrote in message
> [...]
videre...og
> at bruge netmeeting???
> kan routeren åbnes helt så alt det port pjat undgås??

netmeeting virker ikke, så skal du have WOL med SOHO routeren.
eller TDC | Bredbånd

-Rune

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 05-06-01 23:24

"Rune Klausen" <Rune.Klausen@Paradis.dk> wrote in message

> videre...og
>
> netmeeting virker ikke, så skal du have WOL med SOHO routeren.
> eller TDC | Bredbånd

Eller få 4 ekstra IP adresser ved CC.

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 06-06-01 00:49

Anders Ebbesen wrote:

> Eller få 4 ekstra IP adresser ved CC.

Hvad skal man gøre for at få flere IP adresser fra CC? Sidst jeg spurgte
fik jeg at vide det ikke var muligt...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : -[::::Shamran::::]-

Dato : 06-06-01 06:22

> netmeeting virker ikke, så skal du have WOL med SOHO routeren.
> eller TDC | Bredbånd

Skriver CC ikke på deres hjemmeside hvordan man sætter Netmeeting op ? Det
syntes jeg at jeg har set

Shamran

Fra : Hans C. Jensen

Dato : 07-06-01 21:31