Sang søges ;-)
Fra : Elmer Music

Dato : 05-06-01 21:38

Goddag.

Jeg leder efter en rock-sang med en kvindelig forsanger, som synger i
omkvædet: "I love myself..." Der er her tale om et nummer som svinger rigtig
godt, og det må være her fra 90'erne efter at dømme ud fra lyden.

Er der mon nogen der ved hvem der står bag dette nummer, og hvad det hedder?

Mvh. Elmer

Fra : Thomas H.

Dato : 05-06-01 22:11

"Elmer Music" <elmer.fjot@x-bytes.dk> skrev i en meddelelse news:9fjg28$2lfs$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> godt, og det må være her fra 90'erne efter at dømme ud fra lyden.
>
> Er der mon nogen der ved hvem der står bag dette nummer, og hvad det hedder?

Ja.........men kan ikke lige huske det!
Det er den hvor hun synger "...and when I think about you, I touch my self..."

Og som blev forbudt i England, pga. denne meeeeeeeeeget frække linie! *LOL*

Kom så i andre!!

Thomas H.

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 05-06-01 22:34

Thomas H. påstod i dk.kultur.musik at:

>Ja.........men kan ikke lige huske det!
>Det er den hvor hun synger "...and when I think about you, I touch my self..."

Hvis det er den, er den med The Divinyls.

--
Christian er en sød og rar fyr.
- Birthe

Fra : Queenie

Dato : 05-06-01 22:39

> Det er den hvor hun synger "...and when I think about you, I touch my
self..."

> Og som blev forbudt i England, pga. denne meeeeeeeeeget frække linie!
*LOL*

Divinyls .. I touch myself ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Queenie

Dato : 05-06-01 22:47

ARG!!! lol Jeg har siddet her og tænkt som en åndsvag og søgt alle
mulige mærkelige steder, og så kom Stina før mig lol Er oven i købet ved
at downloaded den for at være helt sikker lol uch myself ?nte data fra

http://www.kandu.dk/

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 06-06-01 00:16

Queenie påstod i dk.kultur.musik at:

>ARG!!! lol Jeg har siddet her og tænkt som en åndsvag og søgt alle
>mulige mærkelige steder, og så kom Stina før mig lol Er oven i købet ved
>at downloaded den for at være helt sikker lol uch myself ?nte data fra

Hehe. Jeg er endda sikker - Jeg kunne huske at jeg havde
titel+kunstner liggende i en gammel database over melodier der skulle
bo på en minidisc, der er imellemtiden er forsvundet. Æv.

--
It's not much of a tail
but I'm sort of attached to it

Fra : Queenie