Bjerkøbing Grand Prix...
Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-06-01 21:25

Sidder lige sammen med kæresten og genser Bjergkøbing Grand Prix, men
lige pludselig spørger hun så.....Hvornår er den egentlig fra ???? Og
jeg må blankt erkende, at jeg aner det ikke.....Sååå, er der nogen der
er klogere end mig og kan give et årstal ????

-LAsse

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-06-01 21:30

Lasse Jensen <røvkrøl@bandit.dk> writes:

> [...]
> jeg må blankt erkende, at jeg aner det ikke.....Sååå, er der nogen der
> er klogere end mig og kan give et årstal ????

IMDB...

--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 07-06-01 15:42

[... Bjergkøbing Grand Prix]

Som afsløre det er i 1975 på http://us.imdb.com/Title?0073000 .

> Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 05-06-01 21:47

Den havde norsk premiere efter tre års arbejde i slutningen af 1975, og
dansk premiere 8. oktober 1976.

venlig hilsen
Jesper
www.CinemaZone.dk