opdatering af billede fra webcam
Fra : Christian Trägårdh

Dato : 07-09-05 15:30

Jeg har et webcam som uploader billeder til min hjemmeside. >Det
virker også fint nok, men jeg vil gerne have siden til at
opdatere billedet og kun billedet ikke hele siden.
Hvordan får jeg mit billede til at opdatere løbende. Har hørt at
det skal kunne lade sig gøre med noget HTML kode.

Se evt. http://www.tragardh.dk/Webcam.html

MVH
Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-05 18:31

"Christian Trägårdh" <christian@tragardh.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et webcam som uploader billeder til min hjemmeside. >Det
> Hvordan får jeg mit billede til at opdatere løbende. Har hørt at
> det skal kunne lade sig gøre med noget HTML kode.

Prøv at tag et kig på dette eksempel

http://www.jovino.com/webcamCode.php

Jeg har ikke selv testet det, men koden ser ok ud

/søren larsen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 08-09-05 07:58

> [...]
at
> det skal kunne lade sig gøre med noget HTML kode.

Et eksempel kan være at placere en iFrame der hvor du vil ha'
billedet og så blot nøjes med at opdatere den iFrame.

/Claus