Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forsikring af Fotoudstyr
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-01 20:27

Lidt OT

Men ved i noget om. Hvilken forsikring der dækker mod tyveri i Udlandet?

Jeg skal til Sverige. Og det kunne da godt ske, at det blev strålet... Man
kan jo aldrig vide sig sikker

Dækker den normale forsikring, eller skal man have en speciel?

Evt. hvilken gruppe omhandler sådanne spørgsmål?

Fra : Peter

Dato : 06-06-01 22:50

> Jeg skal til Sverige. Og det kunne da godt ske, at det blev strålet... Man
> kan jo aldrig vide sig sikker
>
> Dækker den normale forsikring, eller skal man have en speciel?

Europæiske rejseforsikring laver noget,
der vist nok koster 7,5% af værdien pr. år.

www.europaeiske.dk

--
Venlig hilsen

Peter Heinzl
Mail: peter@cgi-shop.dk
web: www.cgi-shop.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-06-01 15:58

"Peter" <peter@cgi-shop.dk> wrote in message
Man

> Europæiske rejseforsikring laver noget,
> der vist nok koster 7,5% af værdien pr. år.
>
> www.europaeiske.dk

Skod,,, 7,5 % så kunne man næsten lige sågodt leje foto udstyret...