Perser kat kradser i alt !
Fra : A. Knudsen

Dato : 05-06-01 20:21

Hejsa !

Jeg skriver denne gang på min søsters vegne.

Hun har en perser kat ( 1 år ), som altid har kradset i hendes møbler, tapet
og gulvtæpper

Katten ( Frida ) har et kradsetræ, som hun ikke bruger specielt meget, på
trods af katteparfume.
Vandforstøver er brugt, uden resultat.
Staniol op på tapetet , uden resultat......
Alt er vist prøvet.

Har I et par forslag til, hvad der kan gøres, og hvorfor Frida egentlig
laver disse unoder.
Hvis ja, er I velkommen til at maile det til min søster :
turbotove@christensen.mail.dk
Eller skrive det her, og jeg lader det gå videre.
På forhånd TAK.

Nina, jeg øver på livet løs med mine 2 skønne katte i sele udenfor - og jeg
kan fortælle , at vi er et kønt syn.........

Fra : Kis & Paul

Dato : 05-06-01 22:47

anya@esenet.dk

> Katten ( Frida ) har et kradsetræ, som hun ikke bruger specielt meget, på
> trods af katteparfume.

Jeg må tilstå jeg ikke aner hvad katteparfume er....:-0
Men har din søster prøvet at dryppe et par dråber Baldrian på kradstræet ?
Baldrian dråber kan købes hos materialisten...
Mange hilsner
Kirsten

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-06-01 21:21

Kis & Paul <oosterhout@vejen-net.dk> skrev...
> anya@esenet.dk

> Jeg må tilstå jeg ikke aner hvad katteparfume er....:-0
> Men har din søster prøvet at dryppe et par dråber Baldrian på kradstræet ?
> Baldrian dråber kan købes hos materialisten...

Hej Kirsten

Katteparfume er stort set det samme som Baldrian... blot kalder man det
noget andet, og skruer prisen gevaldigt i vejret

Så køb bare baldrian, det virker ligeså godt!

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 05-06-01 23:04

"A. Knudsen" wrote:

> [...]
> trods af katteparfume.
> Vandforstøver er brugt, uden resultat.
> Staniol op på tapetet , uden resultat......

Jeg kan desværre ikke hjælpe fordi mine faktisk har været rimeligt
eksemplariske, specielt da jeg kasserede min uldsofa og købte en med
noget meget kort, velour lignede stof. Det tiltaler dem åbenbart ikke.
Da jeg for 3-4 år siden købte mit gulv-til-loft kradse træ skulle alle
tre katte lige se det an, men det blev hurtigt noget som specielt Johan
blev glad for. Senere flyttede jeg det fra soveværelset til stuen og
måtte så ligesom introduere det igen. Den metode som virkede bedst her
var at jeg krattede på træet, så var det ligesom om de var nødt til at
undersøge lyden. I løbet af få dage var det igen drengenes yndlingssted,
med Johan på den øverst hylde og Oliwer på den mellemste. Kaninerne
indtog så hulen som er helt nede ved gulvet.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk