Billedegalleri gør knuder...
Fra : Carlsen

Dato : 04-09-05 10:26

Hej NG...

Jeg har lige leget lidt med at lægge dette billedegalleri ind på siden:

http://www.mellemtrinnet.dk/Porte_Folio_Fakse.htm

Men jeg støder ind i nogle problemer:'

1) det vil ikke virke selvom billederne er uploaded - miniature vises ikke?!
2) siden gøres større end de 800 * 600 jeg har sat den til?!

Er der en/nogen som kan se hvad der er galt?

Mvh
Mette

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-09-05 00:50

1. Du har ikke uploaded miniature billederne. For at undgå dette kan
du med fordel bruge FP's indbyggede Publish funktion i stedet for et
tredjeparts program.

2. Der er mere indhold på siden end der kan være på 800px.

Fra : Carlsen

Dato : 05-09-05 06:29

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote:
> 1. Du har ikke uploaded miniature billederne. For at undgå dette kan
> du med fordel bruge FP's indbyggede Publish funktion i stedet for et
> tredjeparts program.

Jeg troede de fulgte med de store...men dem må jeg se at få fundet...

> 2. Der er mere indhold på siden end der kan være på 800px.

Det er rækken af miniaturebilleder som gør det (tror jeg) er der en måde
hvor rækken ikke bliver så lang?

Mvh
Mette

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 05-09-05 17:23

In news:<431abd97$0$264$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
Carlsen typed:
> [...]
>
> Men jeg støder ind i nogle problemer:'
> 2) siden gøres større end de 800 * 600 jeg har sat den til?!
>
> Er der en/nogen som kan se hvad der er galt?

Ret bredden og højden på tabellen til hundrede procent så virker det.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : Carlsen

Dato : 06-09-05 14:42

Johnny Winther Ronnenberg wrote:

> Ret bredden og højden på tabellen til hundrede procent så virker det.

Tak for dit svar Johnny, men hvis jeg ændrer som du skriver fylder tabellen
hele siden, og så er den jo ikke ens med de andre sider... Jeg har også
prøvet at lave højden 80 procent, og det er som jeg umiddelbart ser det det
samme som mine 600 pixels. Ændre jeg procenten på bredden vil den ikke blive
smallere end det den er nu...når altså galleriet er der.

Hilsner fra
Mette