Tabelcelle opfører sig underligt i FF
Fra : Leonard

Dato : 02-09-05 12:15

Her: http://162.dk/test/scroll.html
er der en liste til venstre og når man klikker på et navn kommer der
noget til syne midt på siden (det er lavet i javascript).

Det der undrer er at tabelcellerne ikke står pænt i kolonner i FF ?
I IE står tabellen som den plejer, til gengæld er <div id="liste">
pludseligt blevet ligeså bred som siden, hvilket den ikke skal være.

Hvad sker der?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Leonard

Dato : 02-09-05 14:19

Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Hvad sker der?

Jeg fandt så selv ud af at ved at sætte en width på den div, der er
skjules, så opfører tabellen sig normalt igen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-09-05 15:14

Leonard <usenet@leonard.dk> skrev:

> Jeg fandt så selv ud af at ved at sætte en width på
> den div, der er skjules, så opfører tabellen sig normalt
> igen.

Du kunne også give en width på de enkelte kolonner,
eller endnu bedre, bruge en <fieldset> i stedet.

Du skal også have width på #liste{ - ellers går det helt
galt.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk