hjælp ??
Fra : jeanette

Dato : 31-08-05 17:23

hey ved ik om jeg skal spørge her, men er der nogen der kender et freeware
prog i stil med det her http://www.timeplan.dk/

jeanette

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 31-08-05 18:10

jeanette wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> hey ved ik om jeg skal spørge her, men er der nogen der kender et freeware
> prog i stil med det her http://www.timeplan.dk/
se:http://www.stoneware.dk/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-08-05 21:41

jeanette skrev:

> hey ved ik om jeg skal spørge her,

Det er det ikke. Hvis det program du efterlyser skal køre under
Windows, vil den rigtige gruppe til spørgsmålet være

Er man i tvivl om hvilken gruppe der er den rigtige til et indlæg,
kan man altid spørge i <news:dk.velkommen>.

> men er der nogen der kender et freeware prog i stil med det her
> http://www.timeplan.dk/

Jeg kender ikke til ovennævnte program - men det ser ud til at være
en kontorpakke a la Microsoft Office.

Der findes en stor og gratis kontorpakke kaldet OpenOffice.org
(dansk udgave: <http://da.openoffice.org/>).
--
Jens Gyldenkærne Clausen