Kan ikke linke???
Fra : Carlsen

Dato : 31-08-05 15:20

Hej NG...
Jeg har lige lavet lidt hurtigt til...

www.mellemtrinnet.dk

....men linket til forældreinfo vil ikke virke. Jeg har prøvet at lave siden
igen (forældreinfo-siden), gemt og uploaded den med andre navne, henvist til
siden i hyperlinket...og jeg har ellers gjort som med alle de andre links
til skema, portfolio osv...,er der nogen/en som ved hvad der er galt? I
FP2003 kan jeg godt følge linket med ctrl+klik?!?!?

Mvh
Mette

Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.
Enlevez FJERN de mon adresse électronique pour me répondre.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-05 15:50

Carlsen skrev:

>...men linket til forældreinfo vil ikke virke.

Lad vær med at bruge danske specialtegn, som æ, ø og å i
filnavne.

Brug f.eks. foraeldreinfo i stedet for.
--
Knud

Fra : Carlsen

Dato : 31-08-05 19:47

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Lad vær med at bruge danske specialtegn, som æ, ø og å i
> filnavne.
>
> Brug f.eks. foraeldreinfo i stedet for.

OK! - det vil jeg gøre - tak!