Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera holder 10 års fødselsdag
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-05 11:41

Og i den anledning forærer opera gratis registreringer væk idag.
læs mere om hvordan på
http://www.download.com/Opera/3000-2356_4-10421507.html?tag=excl

Tillykke til Opera
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-08-05 12:12

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> posting:

>Og i den anledning forærer opera gratis registreringer væk idag.
>læs mere om hvordan på
>http://www.download.com/Opera/3000-2356_4-10421507.html?tag=excl

I sammenhæng hermed kan nævnes den officielle 10-årsdagsside:
http://my.opera.com/community/party/

--
What is life, except excuse for death,

--== http://www.better-browser.info ==--

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 30-08-05 17:53

On Tue, 30 Aug 2005 13:11:41 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@kabelmail.dk> wrote:

> I sammenhæng hermed kan nævnes den officielle 10-årsdagsside:
> http://my.opera.com/community/party/

.... og især bør man vel mindes de gode gamle dage:
http://my.opera.com/community/party/browser_history.dml

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-05 18:16

Chr. Bohr-Halling skrev:

> ... og især bør man vel mindes de gode gamle dage:
> http://my.opera.com/community/party/browser_history.dml

Det billede genkender jeg slet ikke. Der står jo "Unregistered"!

Jeg gemmer i øvrigt fortsat på filen til 3.62 som i lang tid var
den bedste browser.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-08-05 20:44

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Jeg gemmer i øvrigt fortsat på filen til 3.62 som i lang tid var
>den bedste browser.

Det undrer lidt, at endnu tidligere Opera-versioner ikke nævnes, fx
http://www.igd.fhg.de/archive/1995_www95/proceedings/posters/31/
eller Opera 2: http://opera-fansite.de/wiki/Download+alte+Versionen

Allerede dengang var det dejligt, at man næste gang kunne fortsætte
med de åbne sider (jeg fik først reg. min Opera 3 et eller andet, så
jeg har ikke selv anvendt det i praksis med 2'eren)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-05 21:18

Christian Bohr-Halling skrev:

> Det undrer lidt, at endnu tidligere Opera-versioner ikke nævnes

Ja, jeg har i hvert fald brugt 2'eren. Jeg er lidt i tvivl om om
jeg prøvede 1'eren.

> Allerede dengang var det dejligt, at man næste gang kunne fortsætte
> med de åbne sider (jeg fik først reg. min Opera 3 et eller andet, så
> jeg har ikke selv anvendt det i praksis med 2'eren)

Jeg registrerede 2'eren. Faktisk gemmer jeg også alle mine gamle
nøgler.

--
Bertel

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 30-08-05 18:58

<nospam@kabelmail.dk> wrote:

>"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> posting:

>I sammenhæng hermed kan nævnes den officielle 10-årsdagsside:
>http://my.opera.com/community/party/

så vil jeg også prøve den lidt igen, men jeg syntes bare ikke det gik
godt sidst hvor jeg skulle bruge min danskenetbank i opera og heller
ikke gpodt i firefox så derfor gik jeg igen tilbage til IE de 2 andre
browsere skrev noget med at det skulle være mindst 2 tal i koden til
netbank (så vidt jeg husker) de kunne under alle omstændigheder ikke
bruges til netbank hverken opera eller firefox ? men jeg bruger
stadig firefox nogle gange når IE fucker op med grafikken (jeg bruger
30tommer lcdtv i stuen) og gad godt snart finde en browser der var
bare lidt god til det

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-08-05 21:29

Ninja Ninjasen <mailen@durikke.com> posting:

http://www.rockland.dk/show.asp?post=180

>stadig firefox nogle gange når IE fucker op med grafikken (jeg bruger

Jeg ved ikke lige, hvad der konkret ligger i at IE "fucker op med
grafikken", men måske var det en ide at afprøve Operas zoomfunktion
(+ og - på tastaturet) og den automatiske tilpasning til
vinduesbredden (klik på brillerne ved Google-søgefeltet).

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-08-05 21:37

Ninja Ninjasen wrote:
> så vil jeg også prøve den lidt igen, men jeg syntes bare ikke det gik
> godt sidst hvor jeg skulle bruge min danskenetbank i opera og heller
> ikke gpodt i firefox

Nordea Netbank virker fint i Firefox hos mig. Husk at du skal have
installeret Java og Javascript for at køre dens slags.

Mikkel

Fra : Anders Lund

Dato : 30-08-05 17:03

Ivan V. Klattrup wrote:
> Og i den anledning forærer opera gratis registreringer væk idag.
> læs mere om hvordan på
> http://www.download.com/Opera/3000-2356_4-10421507.html?tag=excl

Genialt... så kan det være at jeg kan komme til at prøve den browser
noget mere.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-05 17:27

Anders Lund skrev:

>Genialt... så kan det være at jeg kan komme til at prøve den browser noget
>mere.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at Christians link er bedre, der virker det
i hvert fald med at få registrerings koden.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk