Linieafstand
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 28-08-05 23:40

Jeg er ved at træde mine første spæde skidt i FP 2003. Hvordan ændre jeg
linieafstanden.
Jeg har lavet en tabel, hvor i der der i nogle af felterne er skrevet noget
tekst, men der er meget langt imellem linierne. Det minder faktisk om
dobbelt linieafstand.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 29-08-05 01:54

I stedet for at trykke enter ved enden af en linie (indsætter en ny
paragraph) så fortsæt med at skrive så teksten ombrydes af sig selv.
Ønsker du et linieskift så brug ctrl-enter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 29-08-05 16:17

Ole Frederiksen skrev:

> [...]
> Jeg har lavet en tabel, hvor i der der i nogle af felterne er skrevet
> noget tekst, men der er meget langt imellem linierne. Det minder

Brug Shift+Enter til at lave normal linieafstand.

--
Lars Fragstrup