div vs tabel
Fra : thomas K

Dato : 28-08-05 23:26

jeg har efterhånden rodet en del med div tags, men skal nu lave et layout
hvor content er center/center.

Hertil vil jeg høre om dette kan laves med div (mener px afstanden brede
ect) for at få den center/center

jeg ved jo godt hvordan man gør med tabeller men vil hellere bruge div, da
jeg kan forstå på jer at det giver det bedste resultat.

--
/thomas K
thomaskaarup.com

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-08-05 23:56

thomas K wrote:
> jeg har efterhånden rodet en del med div tags, men skal nu lave et
> layout hvor content er center/center.
>
> Hertil vil jeg høre om dette kan laves med div (mener px afstanden
> brede ect) for at få den center/center
Du skal nok lige kigge på http://hjemmesideskolen.dk/html/flyd.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : thomas K

Dato : 29-08-05 23:05

> Du skal nok lige kigge på http://hjemmesideskolen.dk/html/flyd.asp

Det ser meget rigtigt ud. tak. kigger på det

thomas