Horisontal farvet streg i tabel, når ikke ~
Fra : Anne Holtegaard

Dato : 28-08-05 11:49

Hej.

Kan nogen hjælpe mig men at få min horisontale streg helt ud i
siden af skærmen? Koden ser meget simpelt sådan ud:

<head>
</head>

Jeg har prøvet med sætte tabellens cellpadding="0" og
celspacing="0", men intet virker.

Jeg har intet websted, så jeg kan ikke give siden som et link,
håber det her er ok.

Hilsen Anne.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 28-08-05 12:19

"Anne Holtegaard" <AnneHoltegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan nogen hjælpe mig men at få min horisontale streg helt ud i
> siden af skærmen? Koden ser meget simpelt sådan ud:

prøv med

<head>
<title> din titel </title>
</head>
<hr
style="padding-right:0px;padding-left:0px;margin-right:0px;margin-left:0px;color:#003366;height:10px">

/Kasper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-05 12:31

Anne Holtegaard skrev:

>Kan nogen hjælpe mig men at få min horisontale streg helt ud i
>siden af skærmen? Koden ser meget simpelt sådan ud:

Burde gøre det:

<head>
body {margin: 0; padding: 0}
</head>
>Jeg har intet websted, så jeg kan ikke give siden som et link,
>håber det her er ok.

Et link er altid en god ting..

Der følger noget hjemmesideplads med de fleste
internetabonnementer, som fint kan bruges.

Ellers findes der masser af stedet, som er gratis.
http://frac.dk eller http:1go.dk f.eks.
--
Knud

Fra : Anne Holtegaard

Dato : 28-08-05 13:19

Hej

> body {margin: 0; padding: 0}

Tak, det var lige det der skulle til (satte det ind i mit .css)