Vogt jer for efterligninger
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-08-05 23:35

Hej NG

X-postet i n:d.e.i.w.html og n:d.e.i.w.clientside - FUT til n:d.e.i.w.html

Jeg har i dag konstateret, at en Henrik Pedersen ikke ser sig i stand til
selv at skrive sider om at lave hjemmesider. Sagt på en anden måde: Han
stjæler med arme og ben fra andre.

Således har han en side:

http://www.hopap.com/Tutorials/HTML-Tutorials.htm

som næsten hele vejen fra top til bund er en direkte kopi af min side på:

http://hjemmesideskolen.dk/html/nyside.asp

Ligeledes har han en side:

http://www.hopap.com/javaExempler/javaExempler.htm

hvor har han et kodeeksempel med et "ur på siden". Eksemplet er en direkte
kopi af min kode på:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/ur.asp

Flere andre sider hos mig har han kopieret - en enkelt har han endda ikke
ulejliget sig med at ændre min originale titel på. I øjeblikket har han dog
gjort flere af disse utilgængelige (ovennævnte sider er i dette øjeblik
stadig online).

Jeg har naturligvis skrevet til ham og forlangt det kopierede materiale
fjernet omgående.

Har han også kopieret noget af dit materiale? Log ind på www.hopap.com og se
efter.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-08-05 00:21

Erik Ginnerskov <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev:

> Har han også kopieret noget af dit materiale? Log ind
> på www.hopap.com og se efter.

Han har også brugt store dele af teksten fra forsiden af
http://html-faq.dk. Jeg skrev til ham, men hørte ikke fra ham.

Efterfølgende har jeg dog konstateret at han har rettet i den
tekst han har kopieret.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 31-08-05 21:56

Erik Ginnerskov wrote:

> Har han også kopieret noget af dit materiale? Log ind på www.hopap.com og se
> efter.

Æv! Jeg nåede ikke at kigge

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/
Din guide til Hjemmesiden

http://www.9am.dk/forum/
Nyt Forum

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-08-05 22:26

Jesper Frandsen <ng@spamfilter.9am.dk> skrev:

> Æv! Jeg nåede ikke at kigge

Han fik lige et ultimatum, og så var han nødt til at slette det
meste af sin side

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-09-05 20:58

Jesper Frandsen wrote:

> Æv! Jeg nåede ikke at kigge

Der gik ellers hele 52 timer fra snyderiet blev opdaget og påtalt, til han
tog sig sammen til at fjerne det uovligt kopierede - hvilket åbenbart var
det meste af sitet. Men så er der jo heller ikke så meget at kontrollere.
;)

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/