Grafisk Php editer??
Fra : Dan

Dato : 26-08-05 09:36

Hejsa!

Jeg har ikke den store forstand inde for php!
Men er det muligt at lave php grafisk lige som Html i f.eks Macromedia
Dreamweaver MX?
Jeg kan ikke rigtig magte alle de der koder.....men syntes php virker meget
cool!

Men der er måske ikke anden vej end at man må lære kode sproget?

Mvh
Dan

Fra : Martin

Dato : 26-08-05 10:09

Dan wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> cool!
>
> Men der er måske ikke anden vej end at man må lære kode sproget?

Hej Dan

Php er ikke et præsentationssprog ligesom html, og der findes derfor
mig bekendt ikke nogle grafiske php programmer.

Men kig evt. på www.mpsoftware.dk - der er en gut. der har lavet
et gratis program, der hedder php designer, som vist nok indeholder
nogle hjælpefunktioner.

Php er cool synes jeg

- Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 26-08-05 11:22

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
>
> Men kig evt. på www.mpsoftware.dk - der er en gut. der har lavet
> et gratis program, der hedder php designer, som vist nok indeholder

Faldt også lige over http://www.9am.dk/software/phpmaker.asp

Kender dog ikke programmet

Fra : Dan

Dato : 27-08-05 09:57

> Faldt også lige over http://www.9am.dk/software/phpmaker.asp
>
> Kender dog ikke programmet
>
> - Martin

Hej Martin!

Har kigget lidt på dem! Men siger mig nu ikke så meget! :0)

Men mange tak for svarene!

Mvh
Dan

Fra : Jacob Atzen

Dato : 27-08-05 11:04

On 2005-08-26, Dan <torskerogn@*NOSPAM*hotmail.com> wrote:
> [...]
> cool!
>
> Men der er måske ikke anden vej end at man må lære kode sproget?

Nej. Hvis du gerne vil lave programmer er der ingen vej udenom at lære
at programmere.

- Jacob Atzen