Billeder til valid xhtml
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 25-08-05 20:10

Hej.
Jeg vil gerne have et billede på min hp, om at siden er valid xhtml. Men det
billede man får stillet til rådighed på w3c, efter succesfuld validering, er
ikke det kønneste, og passer slet ikke til mit design.
Er der et sted hvor man kan vælge imellem flere forskellige? Har søgt Google
uden held. Et eksempel på den stilart jeg leder efter kan ses her:
http://www.minigal.dk/features.php (nederst).

--
Gorm Sørensen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-08-05 20:17

On Thu, 25 Aug 2005 21:10:03 +0200, Gorm Sørensen wrote:

> [...]
> Er der et sted hvor man kan vælge imellem flere forskellige? Har søgt Google
> uden held. Et eksempel på den stilart jeg leder efter kan ses her:

Lidt søgning gav mig denne side:
http://www.antipixel.com/blog/archives/2002/10/22/steal_these_buttons.html

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 26-08-05 20:32

Thomas Jespersen wrote:
> Lidt søgning gav mig denne side:
> http://www.antipixel.com/blog/archives/2002/10/22/steal_these_buttons.html

Takker, det kunne bruges :)
Også tak til jer andre.

--
Gorm Sørensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-08-05 20:53

Gorm Sørensen skrev:

> Jeg vil gerne have et billede på min hp, om at siden er valid
> xhtml. Men det billede man får stillet til rådighed på w3c,
> efter succesfuld validering, er ikke det kønneste, og passer
> slet ikke til mit design.

Thomas har givet en mulighed. En anden er at bruge tekstlinks - dem
kan du jo style helt som du har lyst til.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kristian Thy

Dato : 25-08-05 21:08

Quoth Gorm Sørensen:
> [...]
> Er der et sted hvor man kan vælge imellem flere forskellige? Har søgt Google
> uden held. Et eksempel på den stilart jeg leder efter kan ses her:

Jeg kan godt lide lilas, de kan ses på http://lila-theme.uni.cc/

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt præcis den version, men de kan findes
et sted på nettet i svg-format. Så kan man nemt (med fx. Inkscape) ændre
farver og skrifttype.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : Christoffer

Dato : 26-08-05 13:35

"Gorm Sørensen" <gormsoerensen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det billede man får stillet til rådighed på w3c, efter succesfuld
> validering, er ikke det kønneste, og passer slet ikke til mit design.
Ellers er det vel også muligt at lave sit eget?
src="billede.gif"
alt="Valid HTML 4.01 Transitional" height="31" width="88"></a>

--
Christoffer