Skifte baggrund
Fra : Format C:

Dato : 25-08-05 13:47

Hej

Jeg har brug for at skifte baggrunden på et helt site (alle sider.) Hvordan
gør jeg det nemmest?
Skal jeg skifte den på alle siderne eller er der en nemmere fremgangsmåde?
Kan se den ligger to steder: I roden og mappen der hedder grafik, og filen
hedder baggrund3.jpg.
Gode råd modtages med kyshånd. På forhånd tak :)

Mvh. Format C:

Fra : A.N.

Dato : 25-08-05 14:06

Hej Format C
Du laver din nye baggrund, og gemmer den med samme navn (Grafik)
så sletter du din gamle fil og indsætter den nye med samme navn, da alle
sider er
rettet mod filen grafik vises nu den nye.

Axel

Fra : A.N.

Dato : 25-08-05 14:07

Hej igen
Den skal selvfølgelig hedde baggrund3

Fra : Format C:

Dato : 28-08-05 10:43

Hej Axel.
Lækkert! Det virker :)
Dog har jeg problemer med index-siden!? Der kan jeg ikke rigtig få det til
at spille :(
Nogle gode råd der?

Mvh. Format C:

Fra : Format C: