Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hotmail - fejl på siden periodisk
Fra : Niels J.

Dato : 25-08-05 12:05

Hej gruppe.

I gennem den sidste måned har jeg pludselig fået problemer med min hotmail.
Kan godt logge ind - men den ser underlig ud og jeg får besked om, at der er
fejl på siden - og disse detaljer:

Der opstod en fejl under kørslen.
Linje 14,
Fejl: MenuObj er ikke defineret.

Linje 6
Fejl: Et objekt var ventet.

Linje 13
Fejl: Et objekt var ventet.

Det er meget irriterende, da jeg ikke kan åbne og sende mails, når den
opfører sig sådan.

Som sagt er det periodisk - og måske fungerer den normalt, når jeg forsøger
om en time - eller i aften.

Er det et kendt problem - eller er jeg bare meget uheldig?

XP, SP2 fuldt opdateret.
Tilladelser givet til pop-ups og ActiveX.

--
Mvh.
Niels J.

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 25-08-05 22:34

Du er ikke alene. Har samme problem med hotmail for tiden, og ved at der er
flere andre der også har.

--

Venlig hilsen

Anita

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 22:59

> [...]
>
> Er det et kendt problem - eller er jeg bare meget uheldig?
>
> XP, SP2 fuldt opdateret.
> Tilladelser givet til pop-ups og ActiveX.

Hej Niels

Det samme problem har jeg.Jeg fandt så ud af at hvis jeg trykkede på
opdater,bliver hotmailen normal.

Hilsen Anne

Fra : Niels J.

Dato : 26-08-05 09:00

> Det samme problem har jeg.Jeg fandt så ud af at hvis jeg trykkede på
> opdater,bliver hotmailen normal.

Du er bare en skat - det virker også for mig!

Samme problem var der faktisk også på www.microsoft.com/danmark - og også
her virker opdater-teknikken

--
Mvh.
Niels J.

Fra : Max

Dato : 26-08-05 09:20

Hej Niels

> Du er bare en skat - det virker også for mig!
>
> Samme problem var der faktisk også på www.microsoft.com/danmark - og også
> her virker opdater-teknikken

Sæt din browser op til at opdatere siden ved hvert besøg.

Mvh Max