C64 java emulator
Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 24-08-05 18:59

Hej,

er der nogen som har erfaringer med C64 java emulatorer, som kan afspille
..d64 filer på en hjemmeside ?

mvh
jørgen

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 24-08-05 20:26

Jorgen [DK/2400] skrev:

> Hej,
>
> er der nogen som har erfaringer med C64 java emulatorer, som kan
> afspille .d64 filer på en hjemmeside ?
>
> mvh
> jørgen

Kære Jorgen! du har spurgt i en HTML gruppe, hvor der diskuteres
html-koder. Hvor meget tror du du får at vide, når du også har spurgt i
webdesign gruppen? Jeg vil prøve at foreslå dig clientside gruppen, som
netop diskuterer javascript og java.

Claus

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 24-08-05 20:29

"Claus Jacobsen" <Claus@spammigikke.dk> wrote in message

> [...]
> html-koder. Hvor meget tror du du får at vide, når du også har spurgt i
> webdesign gruppen? Jeg vil prøve at foreslå dig clientside gruppen, som

beklager, men lige det her er så specielt, at jeg tog chancen i flere
grupper.

kendte dog ikke .java gruppen, så jeg prøver der istedet.

mvh
jørgen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-08-05 16:36

Claus Jacobsen wrote:

> som netop diskuterer javascript og java.

Nej, ikke java - det behandles i news:dk.edb.programmering.java

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-08-05 21:12

On Wed, 24 Aug 2005 19:58:45 +0200, Jorgen [DK/2400] wrote:

> Hej,
>
> er der nogen som har erfaringer med C64 java emulatorer, som kan afspille
> .d64 filer på en hjemmeside ?

Lav dog et link til den glimrende Vice emulator:
http://www.viceteam.org/

Den findes til de fleste platforme, og man kan også downloade kildekoden
og selv oversætte den.

Og så lav download links til de D64-disketter du nu har.