https side kan ikke åbnes
Fra : hpf

Dato : 24-08-05 16:36

Svigersønnens pc kan pludselig ikke åbne sikre sider (WIN ME, IE6) ingen
firewall, bruger ikke proxyserver. I Hjælp--Om ie står der krypteringsgrad
0-bit?? det plejer da at være 128??
Hvordan laves det om (hvis I da tror det er der fejlen ligger?)
MVH
HPFolkmar

Fra : Newbie@news

Dato : 24-08-05 23:00

"hpf" <hpf@hpfolkmar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> krypteringsgrad 0-bit?? det plejer da at være 128??
> Hvordan laves det om (hvis I da tror det er der fejlen ligger?)

Mener det er en ServicePakke som kan hjælpe.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=bbcaae86-f80d-4d0c-8fa2-78a8868652e0&DisplayLang=en

Hilsen Nybien

Fra : HPF

Dato : 25-08-05 07:52

"

> Mener det er en ServicePakke som kan hjælpe.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=bbcaae86-f80d-4d0c-8fa2-78a8868652e0&DisplayLang=en

> Hilsen Nybien

Han har hentet seneste IE6 så mon ikke ovennævnte er inkluderet deri?
Jeg forstår ikke den viser 0-bitkryptering, er der en indstilling der slår
kryptering fra?

MVH
HPFolkmar