Udgive en .pub-fil via FP ??
Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 24-08-05 10:20

Davz,

Kan man udgive f.ex. et klubblad som er lavet i Publisher på en hjemmeside
via FP ???

Det jeg gerne ville var at man kunne scrolle i bladet side for side. Se eks.
her:
http://www.acbornholm.dk/klubblad.htm

Næste problem er så, at et blad på 40 sider fylder 18mb i publisher. Og det
går jo virkelig ikke til web brug...

Nogle eksperter som ved hvad vi kan gøre ??? (Ud over at scanne hver enkelt
side ind....)

mvh.
Heine - www.daydreamers.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-05 15:15

Heine Hansen - www.carnut.dk skrev:

>Kan man udgive f.ex. et klubblad som er lavet i Publisher på en hjemmeside
>via FP ???

Du kunne jo konvertere dem til html i Publisher, så skal du jo
blot indsætte et link på hver side.

>Næste problem er så, at et blad på 40 sider fylder 18mb i publisher. Og det
>går jo virkelig ikke til web brug...

Hvor meget det så kommer til at fylde, er svært at sige, men du
kan jo prøve med en af de tungeste sider og se, hvad den kommer
til at fylde.

Men tror ikke, at du skal regne med meget midre, det er jo trods
alt under 500 kilobytes for hver side, men på den måde skal folk
jo kun hente en siden af gangen.

>Nogle eksperter som ved hvad vi kan gøre ??? (Ud over at scanne hver enkelt
>side ind....)

Den bedste løsning vil være, at lave det som PDF, her kan f.eks.
Cute PDF writer bruges (er gratis).
--
Knud

Fra : Heine Hansen - www.c~