Hjælp til placering af <form>
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-08-05 15:28

Hej!
Jeg har fundet en login / opret bruger formel på udvikleren.dk.
Jeg har gjort alt korrekt, tror jeg, men mangler to ting. Hvis du
kigger her:

http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=80&techid=6

.. Så står der aller øverst:

Vi kigger på opret.php

Opret.php er egentlig ikke andet end en helt normalt html-form.
Den består at 2 INPUT felter og et SUBMIT-knap som man kan
navngive til hvad som helst(men som her hedder "Opret".

<form action="javascript:void(0);" method="post">
Brugernavn: <input type="text" name="brugernavn"><br>
Password: <input type="password" name="password"><br>
<input type="submit" name="opret" value="Opret">
</form>

nedenstående ? Hvis, ja hvordan skal det trixes ?

Selve html formen:

opret.php

<form action="opret-ok.php" method="post">
Brugernavn: <input type="text" name="brugernavn"><br>
Password: <input type="password" name="password"><br>
<input type="submit" name="opret" value="Opret">

.. Jeg har samme problem længere nede. Der ser det sådan ud:

Vi kigger på login.php

Login.php er faktisk af samme type som opret.php, men denne skal
bruges til at logge eksisterende brugere ind med. Login.php
består af en helt normalt html-form.

<form action="javascript:void(0);" method="post">
Brugernavn: <input type="text" name="brugernavn"><br>
Password: <input type="password" name="password"><br>
<input type="submit" name="login" value="Login">
</form>

Selve html formen:

login.php

<form action="login-ok.php" method="post">
Brugernavn: <input type="text" name="brugernavn"><br>
Password: <input type="password" name="password"><br>
<input type="submit" name="login" value="Login">

Håber nogen kan hjælpe, så på forhånd, tak!!

Mvh Jesper Poulsen
http://p0ulsen.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 24-08-05 12:42

> Så spørger jeg, hvor skal det ^her^ sættes ind ? I
> nedenstående ? Hvis, ja hvordan skal det trixes ?

Jeg forstår ikke spørgsmålet. Hvad er det der skal sættes ind i
formularen?

- Martin

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-08-05 19:09

> Jeg forstår ikke spørgsmålet. Hvad er det der skal sættes ind i
> formularen?

Okay :) Men har fundet ud af det. Så bare glem det.

Fra : Martin

Dato : 25-08-05 09:51

Jesper Poulsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Okay :) Men har fundet ud af det. Så bare glem det.
> Mvh Jesper Poulsen
> http://p0ulsen.frac.dk

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Ok, helt i orden.
Godt du fandt ud af det

- Martin

Fra : Martin

Dato : 25-08-05 09:52

> Okay :) Men har fundet ud af det. Så bare glem det.
> Mvh Jesper Poulsen
> http://p0ulsen.frac.dk

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne