Baggrundstapet
Fra : David Sørensen

Dato : 05-06-01 16:50

Hej NG!

Nu er jeg blevet så glad for akvarier og det der følger med, at jeg har
surfet rundt på nettet for at finde nogen pæne baggrundsbilleder til min
computer.
Er der nogen der har et link til en side med mange gode billeder?

PS. Ved godt at spørgsmålet ikke handler meget om fisk, men jeg kan da
umuligt være den eneste der gerne vil have en pæn baggrund på computeren...?

Fra : Martin Heller

Dato : 05-06-01 17:56

David Sørensen <urt39@hotmail.com> skrev i en
http://petsforum.com/cichlidroom/wallpapers/default.html
http://www.cichlidpress.com/photos/photo_e.htm

Fra : Peter Micheelsen

Dato : 06-06-01 10:31

Hej prøv at smutte over i "dk.edb.grafik" der kan de meget bedre hjælpe dig.
Med venlige hilsner Peter.

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 06-06-01 13:56

Peter Micheelsen skrev:
> Hej prøv at smutte over i "dk.edb.grafik" der kan de meget
bedre hjælpe dig.
> Med venlige hilsner Peter.

Hej Peter.

Nu hvor vi er ved de venlige vejledninger, kunne du så ikke lige
smutte
en tur forbi http://www.usenet.dk/netikette/quote.html og læse
lidt
om klippe- og citatteknik. Ved at følge de simple regler, som er
forklaret
der, bliver det meget lettere at læse og besvare dine
nyhedsgruppe-
indlæg.

Mvh Jonas

<snip citat fejlagtigt placeret i bunden af indlægget>

Fra : Peter Micheelsen

Dato : 08-06-01 11:22

upsss
undskyld
Men jeg er desværre lidt uforskyldt, jeg lånte min Pc til en kammerat som
ville lære lidt om News, og han intereserer sig en del for fisk m.m.
da han faldt over denne sagde jeg til ham at han kunne skrive hvor der var
bedre mulighed for at få hjælp
og den var sendt før jeg nåede at rette ham.
Jeg selv er ret stor bruger af diverse news groups, og kender til brugen af
news
men selvfølgelig skulle jeg have rettet ham før den var sendt

Mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk