Hjælp til login ? Det skal den ikke!
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-08-05 14:37

Hej
Jeg ville ha' en lille afstemning ind på p0ulsen.frac.dk og
gjorde det gratis fra newbie.dk . Den var ikke god, altså man
ikke ikke koden til selv at arbejde med. Så jeg slettede den. Nu
er mit problem så, at når jeg åbner http://p0ulsen.frac.dk med IE
skal man logge ind! Det har jeg slet ikke bedt den om! Hvis jeg
åbner den med Mozilla som jeg bruger, er der ingen ben i det og
den går fint ind på siden. Hvad kan det skyldes ?

Mvh Jesper Poulsen
http://p0ulsen.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-08-05 15:16

Jesper Poulsen wrote:

> [...]
> skal man logge ind! Det har jeg slet ikke bedt den om! Hvis jeg
> åbner den med Mozilla som jeg bruger, er der ingen ben i det og

Hvis jeg indtaster adressen <http://p0ulsen.frac.dk>, kommer jeg til en
login-side, uanset hvilken browser jeg bruger.

Men hvis jeg indtaster <http://p0ulsen.frac.dk/index.html>, kommer jeg til
din sædvanlige side, uanset hvilken browser, jeg bruger.

> Hvad kan det skyldes ?

Din login-side hedder index.php. Derfor leveres den side, hvis der ikke
specifikt er blevet bedt om index.html, da php-sider har højere prioritet
end html-sider.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-08-05 20:54

> Din login-side hedder index.php. Derfor leveres den side, hvis der ikke
> specifikt er blevet bedt om index.html, da php-sider har højere prioritet
> end html-sider.

Okay,tak. Kiggede lige i mine upload filer, og du havde ret. Der var en der
hed noget med php. Det var den, den gik efter. Slettede den så, og så virkede
det. Tak !